חיפוש באתר
חיפוש כתבות ומאמרים
       לארכיון כתבות
- חייזרים פשטו על מוזיאון הילדים הישראלי,חולון

- סיורים מודרכים במוזיאון הילדים הישראלי חולון 2010

- תערוכה אינטראקטיבית חדשה בשלוחת מוזיאון הילדים בחולון

- טיול בארגז הצעצועים ובגלריה לצעצועים במוזיאון הילדים הישראלי, חולון

- הזמנה לשקט - סיור ותערוכה בשפה אחרת

- דיאלוג בחשיכה בחולון 2010

- בוקר של כיף במרכז צעדים

- צעדים - מקום שאוהב קטנטנים

- נסיעה לחוויה רומית קדומה בעין יעל ירושלים

- פארק כנרת- פארק אטרקציות לפעוטות, ילדים ובני נוער

- אבו קייק בירדן

- הפנינג בלונה פארק של עמק חפר



כתבות ומאמרים >> תזונה ובריאות >> הומאופתיה הריון ולידה / עירית פרידמן
הומאופתיה הריון ולידה / עירית פרידמן
הריון ולידה הם לב ליבה של הנשיות. זוהי חוויה בה פוגשת האשה את נשיותה במלוא עוצמתה.
בתקופה זאת עולה רגישותה של האשה, בגוף ובנפש ומתגלים סימפטומים חדשים שיכולים לרמז על בעיות מודחקות. ההומאופתיה יכולה להשתמש בסימנים הללו כמנוף לריפוי ברבדים עמוקים ביותר.
נשים רבות סובלות ממראה גופן הגדל וחשות תחושות קשות כלפי עצמן כלפי העובר וכלפי בן-הזוג. טיפול הומאופתי יכול להפוך את החוויה הזאת לתקופה המעשירה את עולמה של האשה ומחברת אותה באופן חיובי לעצמה ולעולם הסובב אותה.
אשה שנמצאת במיטבה בזמן ההריון מעבירה תחושות אלה גם לעובר אותו היא נושאת. ההשפעה היא גם עתידית על הלידה ועל התפתחותו של העובר וחוסנו.
תקופת ההריון מלווה פעמים רבות בסימפטומים נפשיים של מצבי רוח ומתחים ובתופעות פיזיות הכוללות בעיות במערכת העיכול והשתן, צרבות, חוסר ברזל, עליה בלחץ דם, בחילות, ורידים ודליות, כאבי גב, בצקות, ועוד. כל אלה ניתנים לטיפול בעזרת תרופות הומאופתיות.
לידה היא תהליך טבעי המלווה בכאב. ההומאופתיה יכולה לעזור בתהליך הלידה כדי להתגבר על מכשולים המעכבים את הלידה ומחריפים את הכאב ואי הנוחות המתמשכת. בעיות כגון: דימומים, צירים מוקדמים, העדר צירים ותשישות בזמן הלידה ניתנות לטיפול ע'י תרופות הניתנות במהלך הלידה . אני מציידת את בני הזוג לפני הלידה בערכת תרופות הומאופתיות ומנחה את בן הזוג איך ומתי יש להשתמש בתרופות. כמו כן ניתן להתייעץ איתי במהלך הלידה.
גם לאחר הלידה ניתן לסייע לגוף להחלים ולחזור לעצמו ולהתאושש לקראת התפקיד הבא והקשה לא פחות-האימהות.
תחילתה של האימהות היא ההנקה. הנקה רגילה מסבה לאם ולתינוק הנאה. הערך התזונתי של חלב האם לא יסולא בפז והקשר הפיזי מביא עמו חסינות גופנית ונפשית לתינוק. אולם גם בתהליך זה ייתכנו קשיים כגון-גודש ודלקות, כאבים בפטמות, חוסר חלב ועוד. טיפול הומאופתי יכול להחזיר את תהליך ההנקה למסלול תקין ובריא.
הטיפול ההומאופתי הוא עדין ומיוחד, התרופות ההומאופתיות נטולות כל חומר רעיל ולכן הן מותאמות לטיפול בזמן ההריון ויכולות להינתן גם לרך הנולד בצעדיו הראשונים בעולם. תופעות כמו גזים, בקיעת שיניים, כאבי בטן, בעיות שינה ודלקות אוזניים הן תופעות

שמלוות חלק מהתינוקות וחשוב לטפל בהן סמוך להיווצרותן. טיפול נכון יימנע מעגלי אנטיביוטיקה בעתיד והתדרדרות של מצבים לאסטמה, דלקות חוזרות בעיות תזונתיות וכו. להומאופתיה יכולת מופלאה לעזור גם כנגד נזקי חיסון ובאמתחתי שורה של עצות עשה ואל תעשה בנושא החיסונים.
כאמור התרופות ההומאופתיות מיוחדות בעדינות פעילותן ובעומק היכולת שלהן לרפא . הן נותנות תשובה לנשים שלא רוצות ליטול תרופות במהלך ההריון, מחשש לתופעות לוואי וממעבר התרופה בשליה. הן מאפשרות לאימהות שחוששות לתת תרופות קונבנציונאליות לילדיהן הרכים לתת טיפול יעיל אחר.
אסיים מאמר זה בהודעה שאני שומרת על צג הטלפון הנייד שלי. היא נשלחה אלי ממטופלת לאחר הלידה של בנה הבכור. היא היתה בטיפול הומאופתי בזמן ההריון שעזר לה להתגבר על הבעיות הפיזיות בשלפוחית השתן ואף יצר עבורה חיבור טוב עם ההריון והעובר. במהלך הלידה היא לא ניזקקה לטיפול כלשהוא. הלידה היתה טבעית לחלוטין וההודעה שקיבלתי היתה כזאת-'ילדתי! פתאום כאב ואחרי שעתיים היה תינוק מונח על המזרון לידי איפה שכרעתי. אני מאושרת. הוא נפלא....
אני מאחלת לכולכן את התחושה הזאת.
_______________________________________
עירית פרידמן-הומאופתית. חברה באגודה להומאופתיה קלאסית.
מטפלת בקליניקה בקרית-טבעון ובגבעתיים
אתר-www.homeopatya.com


נושאים קשורים:



עמוד הבית  |  הוסף למועדפים  |  הפוך לדף הבית  |  אודות
תנאי שימוש ומדיניות הפרטיות |  שמות  |  פרסום באתר  |  כתוב לנו  |  שלח ידיעה ל"מה חדש"  |  RSS |  לימודים |  אינדקס
כל הזכויות שמורות: ילדים שלי  /  אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ  /  מפ"מ Copyright © 2005 www.yeladim-sheli.co.il  All rights reserved