חיפוש באתר
חיפוש כתבות ומאמרים
       לארכיון כתבות
- חייזרים פשטו על מוזיאון הילדים הישראלי,חולון

- סיורים מודרכים במוזיאון הילדים הישראלי חולון 2010

- תערוכה אינטראקטיבית חדשה בשלוחת מוזיאון הילדים בחולון

- טיול בארגז הצעצועים ובגלריה לצעצועים במוזיאון הילדים הישראלי, חולון

- הזמנה לשקט - סיור ותערוכה בשפה אחרת

- דיאלוג בחשיכה בחולון 2010

- בוקר של כיף במרכז צעדים

- צעדים - מקום שאוהב קטנטנים

- נסיעה לחוויה רומית קדומה בעין יעל ירושלים

- פארק כנרת- פארק אטרקציות לפעוטות, ילדים ובני נוער

- אבו קייק בירדן

- הפנינג בלונה פארק של עמק חפר


פורים מודל 2008

הציבור דורש מחיר זול, אך לא מתפשר על איכות, כך עולה מסקר שוק שנערך עבור רשת 'כפר השעשועים, לקראת פורים באמצעות מכון 'שווקים פנורמה'. מהסקר עולה כי, מעל 85% מהציבור לא יוציאו יותר מ- 100 ₪ עבור תחפושות לפורים. למחיר השפעה רבה על ההחלטה לרכוש תחפושת מסוימת. בפורים השנה צפויות להימכר כ – 400 אלף תחפושות בהיקף מוערך של כ – 30 מיליון ש'ח, מתוכן כ – 150 אלף נמכרות ברשת 'כפר השעשועים' בלבד.

סקר שוק, שנערך עבור רשת 'כפר השעשועים' לקראת פורים באמצעות מכון 'שווקים פנורמה', מראה כי מעל ל- 85% מהציבור לא ישקיע יותר מ- 100 ₪ עבור קניית תחפושת לחג הפורים. רק 7.9% מהציבור יוציא יותר מ- 100 ₪ עבור קניית התחפושת. עוד עולה מהסקר כי 79% מהציבור חושב כי מחיר התחפושת הינו גורם חשוב בהחלטה האם לרכוש או לא לרכוש תחפושת מסוימת לילד. רק 15% מהנשאלים טוענים כי מחירה של התחפושת לא ישפיע כלל על ההחלטה לרכוש את התחפושת.

כמו כן, עולה כי המנהג להשאיל תחפושות או להעביר תחפושת משנה לשנה כמעט ונעלם לחלוטין מחיינו וזאת מכיוון שרק 6.9% מהנשאלים ישאילו תחפושות או ישתמשו בתחפושות אותה לבש מישהו אחר בשנה שעברה. מנתוני הסקר עולה, כי מרבית הציבור [45.8%] יעדיף לקנות תחפושת מוכנה ומושלמת כולל כל האביזרים. 27.7% מהציבור ישלבו בין אביזרים קנויים ותחפושת בייצור עצמי, ורק 14.2% יעדיפו להיות מקוריים ולא לקנות תחפושת סטנדרטית וליצור את התחפושות בעצמם.

בנוסף, למרות שמבוגרים רבים נוהגים להשתתף במסיבות פורים רבות, 83.9% מהם לא מתכוונים להתחפש בפורים הקרוב כלל. רק 3.1% מהם סבורים כי בכוונתם לרכוש תחפושת מושלמת, ו- 13% טוענים כי הם מתכוונים להתחפש עם מספר מועט של אביזרים.

מנהל רשת חנויות 'כפר השעשועים', אריק גביזון מוסר, כי, לפי התחזיות תימכרנה השנה להימכר כ – 400 אלף תחפושות בהיקף מוערך של כ – 30 מיליון שקל. לדבריו, מחקרים מוקדמים שערכה הרשת, מראים כי 22% מהציבור נוהגים להשתמש בתחפושות כמשחק ילדים לאורך כל ימות השנה ולא רק בפורים. נתונים אלו, אומר גביזון, מסבירים את העלייה החדה והרצופה, שמגלה שוק האביזרים הנלווים בארבע השנים האחרונות. ערכם המוסף של האביזרים הנלווים, המאפשר לילדים לשחק ולהתחפש לאורך כל ימות השנה והצורך באביזרים להשלמת תחפושות שעוברות ממתחפש למתחפש, מעודדים הצטיידות באביזרים נלווים, כגון מסכות, חרבות, ספריי לשיער, איפור מיוחד, פאות וכובעים שהיקף מכירותיהם, יסתכם השנה בכ – 30 מיליון שקלים.

  הדפס          שלח לחבר        ילדים





עמוד הבית  |  הוסף למועדפים  |  הפוך לדף הבית  |  אודות
תנאי שימוש ומדיניות הפרטיות |  שמות  |  פרסום באתר  |  כתוב לנו  |  שלח ידיעה ל"מה חדש"  |  RSS |  לימודים |  אינדקס
כל הזכויות שמורות: ילדים שלי  /  אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ  /  מפ"מ Copyright © 2005 www.yeladim-sheli.co.il  All rights reserved